Carei ”orașul castel” își va întâmpina turiștii cu o serie de beneficii și gratuități, pentru al patrulea an consecutiv.
Fundația Centrul de Promovare a Turismului Cultural, prin Visit Carei, cu suportul Primăriei Carei, în parteneriat cu instituţiile din oraş şi cu unităţile din industria ospitalităţii, vor lansa și anul acesta campania de reduceri și gratuităţi #ZilelaCarei, pentru cei care vizitează municipiul.
Beneficii
Prin intermediul acestei campanii, turiștii care vor fi cazați la una dintre unitățile de cazare partenere, pentru minim o noapte, se vor putea bucura de mai multe beneficii:
1. Acces gratuit pentru o persoană/card la Castelul Károlyi
2. Reducere de 20 % la biletul de intrare la ștrandul termal
3. Reducere de 20% la Magazinul de suveniruri Carei – Souvenir bolt Nagykároly și Librăria Karul Libris
4. Reduceri la ședințele de echitație la manejul din parc (Asociația Equus Lovasegyesület és Hostel – Nagykároly, exclusiv prin rezervarea prealabilă, în limita disponibilității).
5. Reduceri atractive la cafenelele și restaurantele partenere din Carei.
Parteneri
Cu ocazia lansării campaniei, invităm să se înscrie cafenelele, restaurantele și unitățile de cazare din Carei interesate, trimițându-ne intenția la adresa de email: promovare.carei@gmail.com.
Informații sau detalii la telefon: 0771392800.
Lista reducerilor și unităților de cazare va fi actualizată constant pe site-ul www.visitcarei.ro.
Facilitate! Digitalizarea cardului de reduceri #ZilelaCarei
Cum funcționează programul #ZileLaCarei?
Și în acest an, cardul #ZilelaCarei va fi #DIGITAL
1. Unităţile de cazare vor informa și vor înregistra turiştii care doresc să se bucure de aceste gratuităţi și le vor înmâna cardul digital de reduceri prin intermediul unui cod numeric/cod QR, care poate fi folosit o singură dată/sejur/locație.
2. Înregistrarea turiștilor, generarea codurilor de gratuități și comunicarea dintre partenerii campaniei se va realiza prin intermediul unui modul realizat pe site. Acest modul nu este destinat utilizării turiștilor.
3. Odată ce turistul este înregistrat în sistem, acesta va primi codul unic și un cod QR, prin următoarele moduri:
– tipărit pe foaie;
– prin intermediul unei capturi de ecran/screenshot;
– prin intermediul unui email;
4. În baza acestui cod unic, turistul va avea acces la toate beneficiile campaniei. Un cod poate fi folosit o singură dată/locație/sejur și nu poate fi transferat, acesta fiind nominal.